Lite uppdateringar

Har det varit från min sida. Det har hänt lite konstiga saker, varav en hårddisk krasch. Jag ser mig som en ganska lugn person med en tro på att allt löser sig. Men det var stressande. Att inte kunna jobba på grund av teknik som jag inte alls förstår mig på. Det tog flera dagar innan det blev någon ordning på datorn och därefter strejkade mailen. Men, lärdomen är, att världen fortsätter snurra. Även om inte jag kunde maila på några dagar….

Träning var jag lite stursk och skrev om i höstas. Jo, jag är fortfarande på NY Marathon och har faktiskt börjat träna. Så, än ser det ljust ut.

Om pspartner

Jag är delägare i PS Partner och drivs av nyfikenhet, utmaningar och möte med människor. PS Partner arbetar med search, rekrytering och interimslösningar. www.pspartner.se
Det här inlägget postades i Livet, Personal, Utmaningar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

